2.510 gösterim
8,00 viral puan

"İnternet, Fazlası Zehir Olan Bir İlaçtır"

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, sosyal medyanın anayasası olacağını söyledi.
CanOlgan 28.02.2016 saat 15:29
  1. Yıldırım'ın sosyal medya ve internetle ilgili açıklamaları şu şekilde:

    "Biz diyoruz ki 'sosyal medya sorunsuz medya değildir', gerçek hayatta ne suçsa, sanal dünyada da aynı şeyler suçtur. Vatandaşlarımızın bunu bilmesi lazım. Kimse, 'ben yazarım bir şey, çekilirim kenara' demesin. O tuşa elinizi attığınız zaman, kaybolmuyor, iz bırakıyor. Önünde sonunda o gelir sizi bulur. O yüzden dikkatli olacağız, kimsenin hakkına, hukukuna tecavüz etmeden, suç teşkil edecek paylaşımlar yapmadan, sosyal medyayı olabildiğince geniş kullanalım ama başkalarına zarar vermeyelim.

    Bu metin sosyal medyanın, internetin, siber suçların, siber ortamın anayasası olacak. Herkes oraya bakacak, ona göre bu suçtur, değildir, şu işlem yapılsın, bu işlem yapılmasın diye karar alacak"
  • Şu an haberi okuyan: 1 kişi var
  • Facebook: 1 gösterim

  • Toplam Viral: 6 gösterim
  • Toplam Seed: 310 gösterim
  • Toplam Direkt: 2.194 gösterim
  • Viral Puan: 8,10