Karacabey'de yaşayan 22 yaşındaki Saim Aba, önceki gün girdiği bunalım sonrası önce tarım ilacı içti, sonra kendisini yaktı.
Son dönemlerde psikolojik sorunlar yaşayan Aba, dere kenarında otururken, önce yanında getirdiği tarım ilacını içti, sonra da üzerine benzin dökerek ateşe verdi.
112 Acil Servis ekipleri ilk müdahalesini olay yerinde yaptıkları Aba'yı, Karacabey Devlet Hastanesine kaldırıldı. Durumu ağır olan Saim Aba daha sonra sevk edildiği Bursa'da Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesin'de yaşamını yitirdi. Genç, henüz bir hafta önce sevdiği kızla nişanlanmıştı.