4.743 gösterim
5,00 viral puan

Patlamanın Olduğu Yere Gidip Selfie Çektiler

Dün yaşanan patlamanın ardından İstiklal'de bugün sakin bir hava vardı.
CanOlgan 20.03.2016 saat 15:05
  1. Güvenlik önlemleri devam ederken bazı vatandaşlar olay yerine çiçek bırakırken baıları da selfie çekmeyi tercih etti.
  • Şu an haberi okuyan: 1 kişi var
  • Twitter: 1 gösterim

  • Toplam Viral: 10 gösterim
  • Toplam Seed: 851 gösterim
  • Toplam Direkt: 3.882 gösterim
  • Viral Puan: 5,57