19.601 gösterim
1,36 viral puan

Abisi olan kızların anlayabileceği 5 içler acınası durum.

Abisi olan kızlar hayattan bezmiştir. Bakın bakalım bunların kaçı size uyuyor.
Zynpcm 15.11.2015 saat 14:04
  1. 1- Öncelikle her şeye karışırlar

    Ne yaptığınıza, nereye gittiğinize v.s gibi şeyler için hep hesap vermek zorunda kalırsınız
  2. 2- Etek boyuna dikkat etmek zorunda kalırsın

    Yukarıdaki gibi bir görüntü ASLA oluşmaz.

    Sizin abiniz bu şekilde bir etek giymenize izin veriyor mu?

  3. 3- Gününüz hizmet etmekle geçer

    "su getirsene" "şu çayı bi tazele" "gömleği ütüle hadi" gibi sözler duyarsınız. Sabır çekersiniz ama nereye kadar.
  4. 4- Sevgilinizle tedirgin yürürsünüz.

    Bazı erkekler "abin var mı?" diye soruyor. "var" dediğin an topukluyorlar. :((
  5. 5- Erkek muhabbetlerinden iyi anlarsın.

    "Hacı bujiler meme yapmıştır", "karıyı bi görsen offf", "o takımdan bi b*k olmaz bu sene" desem yeterli sanırım.

    Sizin abiniz var mı ve bu tür şeyler yapıyor mu?

Yorumlar

Sizin abiniz bu şekilde bir etek giymenize izin veriyor mu?

beni keser 69%
yoo giyinebilirim hiç kızmaz 31%
Merveghk beni keser cevabını verdi 7 gün önce
mertalgun beni keser cevabını verdi 29.01.2016 00:05
Ferhat07 yoo giyinebilirim hiç kızmaz cevabını verdi 16.01.2016 20:41
huskos07 beni keser cevabını verdi 13.01.2016 06:33
Zynpcm yoo giyinebilirim hiç kızmaz cevabını verdi 15.11.2015 14:18
1759 kişi anonim olarak beni keser cevabını verdi
800 kişi anonim olarak yoo giyinebilirim hiç kızmaz cevabını verdi

Sizin abiniz var mı ve bu tür şeyler yapıyor mu?

var, ama hiç böyle yapmıyor. 30%
var ve bunların kralını yapıyor, öküz 43%
Yok 27%
Merveghk var ve bunların kralını yapıyor, öküz cevabını verdi 7 gün önce
Tokyo100 Yok cevabını verdi 21.04.2016 00:59