79.520 gösterim
3,52 viral puan

25 Yaşına geldiği halde hala bir şeyleri başaramamış 11 kız tipi

25 yaşına gelmesine rağmen hala birşeyleri başaramamış erkekleri gördük bu sitede. Nilayben sağ olsun. Bir de olaya erkeklerin tarafından bakalım. (enes abiş)
EnesAbiş 25.02.2015 saat 13:50
  1. 1. 25 Yaşına geldi diye ailesine "eve çıkıcam artık 25 yaşındayım" diye hava atan kız tipi

    Alında sadece 25 yaşına geldiğini vurgulamak için söylemiştir bu lafı. Babasının asla izin vermeyeceğine güvenerek konuşur bu konuları. Babası o an git dese ortada mal gibi kalacaktır.
  2. 2. 25 Yaşına geldi diye hemen kariyer sahibi olacağını, kendi olmasa bile olmuş birini bulacağını düşünen tip

    Yorumsuz.
  3. 3. 25 Yaşına gelip kendini bulunmaz hint kumaşı sandığı için en az 5000 lira maaş alan erkeğin hayalini kuran tip

    Hem 5000 TL maaş alacak hem de 20 li yaşlarda olacak. bu kriterlere uyan erkek modeli en az 38 yaşında olacağı için bizim şartlarımızda, kimisi bu emeline kavuşur ve gidip 40 yaşında adamla evlenir. Para için adamın seks kölesi olur.
  4. 4. 25 Yaşına geldi diye bu arabadan aşağı modellere kendini laik görmeyen tip

    Ben en son böyle bi tip görmüştüm. Arkadaşına anlatıyordu bineceği arabayı binmeyeceği arabayı. Yanlış hatırlamıyorsam 17 Pendik - Kadıköy otobüsünde şahit olmuştum bu sohbete.
  5. 5. 25 Yaşına gelip hala bakire olan kızları küçümseyen tip

    En acizleri ve zavallılarıdır. Namusunu korumuş kızları küçümserler. Çünkü kendileri çoktan bu kavramdan kurtulmuş ve kendini savunmak için "namus bacak arasında değildir" felsefesini yer edinmişlerdir.
  6. 6. KPSS'den atama bekleyenleri ezmeye çalışan tip

    Herkes sabancının oğlu değil kızlar Herkesin çevresi yok. KPSS den gelen atamaya muhtaç ve oradan ömür boyu ekmeğini kazanan insanlar var. Ayrıca sırtını devlete yaslayıp 8 saat çalışmanın, tüm özel günlerde tatilin tadını çıkartmanın, akaşm karısına kızdığı için sabah patronun seni kovamamasının, maaşının zamanında yatmasının, ikramiyelerinin zamlarının olmasının neresini beğenmiyorsunuz onu da anlamış değilim.
  7. 7. 25 Yaşına geldiği için baba sözü dinlememeyi marifet gören tip

    "Uf baba bana artık karışamazsın ben 25 yaşındayım istediğimi yaparım"! Ben 23 yaşında bir erkeğim. Allah ömür versin 40 yaşına geldiğimde babam yaşasın yine lafını dinlerim. Benim geçtiğim yoldan 23 sene önce geçmiş adam nasihat veriyorsa bir bildiği vardır. Tüm hayatını babana göre endeksleyemezsin tabi ki ama ne demek istediğim anladınız. Şu sözümü yer et kafana malum kişi; KÜÇÜKLER BÜYÜKLERİN APTAL OLDUĞUNU SANIRLAR, ANCAK BÜYÜKLER KÜÇÜKLERİN APTAL OLDUKLARINI "BİLİRLER" !
  8. 8. 25 Yaşına geldi diye en az 15-20.000 bin arası yüzük alabilen erkeği ideal gören tip

    Alabilirsen aşık olacak çünkü. Alamazsan ne işi var senle.
  9. 9. 25 Yaşında diye yatta parti verecek erkek aramaları

    Bulduğunuzda bize de haber verin. Malum hiç yata binmedik.
  10. 10. Asgari ücretle çalışan erkeğe karşı bir kendini beğenmiş triplere giren tip

    Ekmeğini taştan çıkartıyor adam. Zaten sana yaranmaya çalışmıyor. Senin yatta parti veren hayali sevgilinden daha namuslu daha fedakar daha dürüst bir erkektir. Asgari ücretle çalışıyordur ama alayınızdan mutludur.
  11. 11. Dini imanı para olmuş tip

    Böylelerinin ne aşkta gözü vardır ne sadakatte. Tek derdi para Kocası yanında aynı yatakta başka kadınla ilişkiye girsin umru olmaz "modernlik" der geçer. Zaten kendi de modernlik konusunda boş durmaz.

    Zengin olsanız bile bu tip bir kadınla birlikte olur musunuz ?

  12. 12. Bu istekleri barındıran kızlar Unutmamanız gereken bir durum var.

    Eğer böyle bir adam bulsanız bile, o adamın cinsel isteklerini yerine getirdikten sonra sizinle işiniz bittiğinde bu beğenmediğiniz asgari ücretle çalışan adamlara yöneleceksiniz. Çünkü o zaman her şeyin para olmadığını anlayacaksınız. Ancak bu modernleşmemiş geri kafalı adamların çoğu zengin birisinin altından çıkıp gelmiş bir kadınla evlenmezler.

    Zengin birisiyle bu menfaatler ile ilişki yaşamış bir kadın size gelse kabul eder misiniz?

Yorumlar

Zengin olsanız bile bu tip bir kadınla birlikte olur musunuz ?

Sebep yok. Güzelse olurum. Bu devirde her şey para oda bendeyse sıkıntı yok. 18%
Olmam. Yarın bi gün iflas ettiğimde ilk tekmeyi karımdan/sevgilimden yemek istemem. 82%
lESMERl Olmam. Yarın bi gün iflas ettiğimde ilk tekmeyi karımdan/sevgilimden yemek istemem. cevabını verdi 08.03.2015 17:29
flegmatical Olmam. Yarın bi gün iflas ettiğimde ilk tekmeyi karımdan/sevgilimden yemek istemem. cevabını verdi 06.03.2015 19:44
taylanadiguzel Sebep yok. Güzelse olurum. Bu devirde her şey para oda bendeyse sıkıntı yok. cevabını verdi 27.02.2015 12:42
bekirnlbnt Olmam. Yarın bi gün iflas ettiğimde ilk tekmeyi karımdan/sevgilimden yemek istemem. cevabını verdi 26.02.2015 21:30
ckings Olmam. Yarın bi gün iflas ettiğimde ilk tekmeyi karımdan/sevgilimden yemek istemem. cevabını verdi 26.02.2015 19:02
unnamed Olmam. Yarın bi gün iflas ettiğimde ilk tekmeyi karımdan/sevgilimden yemek istemem. cevabını verdi 26.02.2015 13:33
gfelamur Olmam. Yarın bi gün iflas ettiğimde ilk tekmeyi karımdan/sevgilimden yemek istemem. cevabını verdi 25.02.2015 19:17
1146 kişi anonim olarak Sebep yok. Güzelse olurum. Bu devirde her şey para oda bendeyse sıkıntı yok. cevabını verdi
5224 kişi anonim olarak Olmam. Yarın bi gün iflas ettiğimde ilk tekmeyi karımdan/sevgilimden yemek istemem. cevabını verdi

Zengin birisiyle bu menfaatler ile ilişki yaşamış bir kadın size gelse kabul eder misiniz?

Güzelse ederim. Heyecanını atmış her şeyin para olmadığını anlamış. Aynı hatayı bir daha yapmaz. 14%
Artıkçı mıyım lan ben ! 86%
lESMERl Artıkçı mıyım lan ben ! cevabını verdi 08.03.2015 17:30
flegmatical Artıkçı mıyım lan ben ! cevabını verdi 06.03.2015 19:44
taylanadiguzel Güzelse ederim. Heyecanını atmış her şeyin para olmadığını anlamış. Aynı hatayı bir daha yapmaz. cevabını verdi 27.02.2015 12:43
bekirnlbnt Artıkçı mıyım lan ben ! cevabını verdi 26.02.2015 21:30
ckings Artıkçı mıyım lan ben ! cevabını verdi 26.02.2015 19:02
unnamed Güzelse ederim. Heyecanını atmış her şeyin para olmadığını anlamış. Aynı hatayı bir daha yapmaz. cevabını verdi 26.02.2015 13:34
gfelamur Güzelse ederim. Heyecanını atmış her şeyin para olmadığını anlamış. Aynı hatayı bir daha yapmaz. cevabını verdi 25.02.2015 19:17
464 kişi anonim olarak Güzelse ederim. Heyecanını atmış her şeyin para olmadığını anlamış. Aynı hatayı bir daha yapmaz. cevabını verdi
2961 kişi anonim olarak Artıkçı mıyım lan ben ! cevabını verdi
  • Şu an haberi okuyan: 1 kişi var
  • Facebook: 40.597 gösterim
  • Twitter: 162 gösterim

  • Toplam Viral: 41.758 gösterim
  • Toplam Seed: 22.622 gösterim
  • Toplam Direkt: 15.140 gösterim
  • Viral Puan: 3,52

İlgili Haberler