36.696 gösterim
28,00 viral puan

Türkiye'de Açılan İlk Cin Çıkartma Hastanesinin Kapanmaması İçin 13 Mantıklı Sebep

Ülkemizde ilk kez açılan manevi hastane kapanmak üzere. Ancak, şöyle bir düşünürsek kapanmaması daha iyi.
jakumetsu 05.12.2016 saat 15:29
  1. 1. Medyadan da birçoğumuzun öğrendiği gibi ülkemizdeki ilk "manevi" hastane açılmıştı

  2. 2. Her ne kadar "cin çıkarma hastanesi" olarak lanse edilse de birçoğumuzun yabancı olmadığı tedavi yöntemleri uygulanması planlanıyordu

  3. 3. Fakat, nedense yine sosyal medyadan öğrendiğimiz kadarıyla manevi şifa hastanesi kapanmak üzere

  4. 4. Sağlık Bakanlığı'nın ruhsat vermediği kurum adli bir süreçten geçeceğe benziyor

  5. 5. Ancak, bu tarz bir girişimin yeterli şekilde denetlenerek ve ehillerine de çeşitli belgeler verilerek devam etmesi daha iyi olur

  6. 6. Çünkü, halkımız her yıl binlerce lirasını "Senin içine cin girmiş" diyen şarlatanlara maalesef kaptırıyor

  7. 7. Eğitimli ve ruhsatlı işletmelerin olması şarlatanlığın önüne geçebilir. Ayrıca, bu tarz yerler yasal bir nitelik kazanabilir

  8. 8. İnsanlar dolandırıldıklarını düşündüklerinde veya tedavileri işe yaramadığında bu durumu şikayet etmeleri daha da kolaylaşır

  9. 9. Nitekim, bu tarz yerlerin sizi yoga ile, meditasyon ile veya "Hare Krişna" diyerek iyileştireceklerini söyleyen yerlerden bir farkı yok

  10. 10. Tabii, aklımıza "Devlet nasıl denetleyecek? Cin başına fatura mı kesecekler?" gibi sorular geliyordur

  11. 11. Ancak, yukarıda da belirttiğimiz gibi. Biz inanalım veya inanmayalım, halkımız şarlatanlara paralarını ve altınlarını döküyor

  12. 12. Bu işi yaptığını söyleyenleri denetim altına almak şarlatanlığı önleyeceği gibi kimin şarlatan olup olmadığını da ortaya çıkartacaktır

  13. 13. Halkımızın manevi duyguları sömürülmeye meyilliyse buna karşı önlem almak da devletin görevlerindendir. Burasının kapanması insanların büyücülere ve cincilere para dökmeye devam etmeyeceği anlamına gelmiyor

    Bu konuda sizin fikriniz nedir?

Bu konuda sizin fikriniz nedir?

Böyle yerler kapatılmalı. Resmen dolandırıcılık 63%
Bence daha çok açılmalı. Bu da alternatif tıp 37%
oishii Böyle yerler kapatılmalı. Resmen dolandırıcılık cevabını verdi 07.12.2016 13:09
696 kişi anonim olarak Böyle yerler kapatılmalı. Resmen dolandırıcılık cevabını verdi
410 kişi anonim olarak Bence daha çok açılmalı. Bu da alternatif tıp cevabını verdi
  • Şu an haberi okuyan: 1 kişi var
  • Facebook: 31.105 gösterim
  • Twitter: 65 gösterim

  • Toplam Viral: 31.200 gösterim
  • Toplam Seed: 1.304 gösterim
  • Toplam Direkt: 4.192 gösterim
  • Viral Puan: 28,14