Hain terör örgütü PKK'nın düzenlediği kanlı saldırıdan sonra tek yürek olan Elazığlılar, Cuma namazından sonra bir araya gelerek PKK'ya karşı tepkisini ortaya koydu.
Binlerce kişinin katıldığı tepki yürüyüşünde PKK aleyhinde sloganlar atıldı. Yürüyüşe katılanlar, dev bir Türk bayrağı taşıdı.