Annenin vermiş olduğu ifade ile çevredeki güvenlik kameralarını incelemeye alan polis ekipleri herhangi bir kaçırılma olayına rastlamadı. Soruşturmayı genişleten polis ekipleri güvenlik kamerası görüntülerinde annenin bebeği ile yoldan geçtiğinin ancak birkaç dakika sonra bebeği olmadan geri döndüğünü gördü. Bunun üzerine yeniden anneyi sorguya alan polislere anne, bebeğinin öldüğünü ve korktuğu için onu sakladığını ve bu yalanı uydurduğunu itiraf etti. Suriye uyruklu Emine S. Ağlayarak tekrardan vermiş olduğu ifadede bir gün önce çocuğunu emzirirken uyuyakaldığını, uyandığında çocuğun ölmüş olduğunu gördüğünü söyledi. Çok korktuğu için metruk bir binaya çocuğu bıraktığını ve böyle bir yalan uydurduğunu söyledi. Yaptığından çok pişman olduğunu da gözyaşları içinde anlattı.
Bebeğin neden ölmüş olduğunun ise adli tıp raporu sonucunda açıklığa kavuşacak.