3.947 gösterim
4,00 viral puan

Ölmüş Olan Bebeğini Sakladı Daha Sonra Kaçırıldı Diye Feryat Edip Ortalığı Birbirine Kattı.

Şişli’de Halide Edip Adıvar Mahallesi’nde dilencilik yapan Suriye’li bir anne biranda bebeğim çalındı diye feryat etmeye başladı. Annenin feryadı ile polis ekipleri hemen harekete geçti. İfadesi alınan anne, yanına bir arabanın yanaştığını kucağındaki bebeğini alıp kaçtığını ve çok hızlı oldukları için plakayı alamadığını belirtti.
CanOlgan 29.03.2016 saat 16:33
  1. Annenin vermiş olduğu ifade ile çevredeki güvenlik kameralarını incelemeye alan polis ekipleri herhangi bir kaçırılma olayına rastlamadı. Soruşturmayı genişleten polis ekipleri güvenlik kamerası görüntülerinde annenin bebeği ile yoldan geçtiğinin ancak birkaç dakika sonra bebeği olmadan geri döndüğünü gördü. Bunun üzerine yeniden anneyi sorguya alan polislere anne, bebeğinin öldüğünü ve korktuğu için onu sakladığını ve bu yalanı uydurduğunu itiraf etti. Suriye uyruklu Emine S. Ağlayarak tekrardan vermiş olduğu ifadede bir gün önce çocuğunu emzirirken uyuyakaldığını, uyandığında çocuğun ölmüş olduğunu gördüğünü söyledi. Çok korktuğu için metruk bir binaya çocuğu bıraktığını ve böyle bir yalan uydurduğunu söyledi. Yaptığından çok pişman olduğunu da gözyaşları içinde anlattı.

    Bebeğin neden ölmüş olduğunun ise adli tıp raporu sonucunda açıklığa kavuşacak.
  • Şu an haberi okuyan: 1 kişi var
  • Facebook: 2 gösterim

  • Toplam Viral: 3 gösterim
  • Toplam Seed: 858 gösterim
  • Toplam Direkt: 3.086 gösterim
  • Viral Puan: 4,60