3.761 gösterim
5,00 viral puan
Adaletin Böylesi
Olay Hollanda’nın Gelderland eyaletinde yaşandı. Bir kadın polis memuru girmiş olduğu dükkanın şekerleme bölümünden 4 tane şeker aldı bir tanesini yiyip, diğer üç tanesini cebine atan polis, dükkan sahiplerinin şikayeti ile hırsız damgası yiyerek mesleğine son verildi.
-
İşyeri sahipleri kadın polisin şekerleri aldıktan sonra parasını ödemediği gerekçesi ile mahkemeye başvurdu. Mahkeme; “Hırsızlık yoluyla görevini kötüye kullanmaktan” kadın polisi suçlu buldu ve görevine son verdi. Kararın geri alınması için mahkemeye başvuran kadının talebi reddedildi ve görevden uzaklaştırıldı.