3.761 gösterim
5,00 viral puan

Adaletin Böylesi

Olay Hollanda’nın Gelderland eyaletinde yaşandı. Bir kadın polis memuru girmiş olduğu dükkanın şekerleme bölümünden 4 tane şeker aldı bir tanesini yiyip, diğer üç tanesini cebine atan polis, dükkan sahiplerinin şikayeti ile hırsız damgası yiyerek mesleğine son verildi.
jakumetsu 03.03.2016 saat 15:01
  1. İşyeri sahipleri kadın polisin şekerleri aldıktan sonra parasını ödemediği gerekçesi ile mahkemeye başvurdu. Mahkeme; “Hırsızlık yoluyla görevini kötüye kullanmaktan” kadın polisi suçlu buldu ve görevine son verdi. Kararın geri alınması için mahkemeye başvuran kadının talebi reddedildi ve görevden uzaklaştırıldı.
  • Şu an haberi okuyan: 1 kişi var
  • Facebook: 1 gösterim

  • Toplam Viral: 3 gösterim
  • Toplam Seed: 640 gösterim
  • Toplam Direkt: 3.118 gösterim
  • Viral Puan: 5,88