Herkes S-350'ye binerken Passat'a binmek zorunda kalan zavallı başkanın haykırışları şöyle:
"İstanbul Valisi 'S350'ye biniyor. Hakkari Valisi de 'S350'ye biniyor o zaman nasıl Kastamonu, Ankara, İzmir, Pendik, Üsküdar Belediye Başkanları Audi'ye biniyorsa, Düzce Belediye Başkanı'nın da en doğal hakkı. Tüm belediye başkanları Mercedes’le Audi ile gelsin Düzce Belediye Başkanı Passat’ta gelsin. Bunu istiyorsanız Passat’da bineriz. Benim için çok önemli değil. Ama temsil makamındaki insanlar, sizleri temsil edenler, gerekli olanları yapmalı. Bazı şeyler zorunluluktur. Bunları lüks sefahat için yapmıyoruz. Düzce’nin imajını ortaya koymak için yapıyoruz.”