İstanbul Valisi Vasip Şahin hem Türkiye'nin hem de bölgenin en önemli kentlerinden biri olan İstanbul'da, güvenlik tedbirlerini en üst düzeye çıkardıklarını söyledi.
Şahin, sözlerine şöyle devam etti:
"Daha önce yaşadığımız olaylardan edindiğimiz tecrübeler olsun, aldığımız istihbarat ve bilgilerden yola çıkarak aldığımız tedbirler olsun, her konuda azami derecede dikkatli ve tedbirliyiz. Bu konuda tüm vatandaşlarımızı sükunetle, paniğe kapılmadan dikkatli olmaya davet ediyorum. Çünkü terörün asıl amacı, vatandaşları paniğe sevk ederek toplumda bir kargaşa ve korku ortamı oluşturmaya çalışmaktır. Bu oyuna şimdiye kadar İstanbullular da milletimiz de gelmedi. Bu oyuna karşı bundan sonra da dikkatli olmak zorundayız. Ama bu şu demek değildir; hiçbir tedbire başvurmadan, hiçbir şekilde tedbirli olmadan hayatımızı devam ettirelim anlamına gelmez. Herkes bulunduğu konumda, noktada gerekli hassasiyeti gösterecektir."