Fifi
96.193 gösterim
7,46 viral puan

Sevgilisine 99 iPhone 6 İle Evlenme Teklif Edip Reddedilen Zavallı Gencin 4 Fotoğrafı

Yine Çin ve yine garip bir hadise Çinli aşıklar evlenme tekliflerini sosyal medyaya düşürmeye pek meraklı.
jakumetsu 11.11.2014 saat 15:10
  1. 1. Çinli Bir Genç 55.000 Avro Harcayarak 99 Adet iPhone 6 Aldı

  2. 2. Bu Telefonlardan Kalp Şekli Yaptı ve Sevdiceğini de Bu Kalbin İçine Getirip Evlenme Teklif Etti

  3. 3. Ancak, Genç kız Bu Cömert Hediyeden Zerre Etkilenmedi ve Evlenme Teklifini Geri Çevirdi. Genç, Bütün Sosyal Medyaya Rezil Oldu

  4. 4. Reddedilmiş Kardeşimiz Şimdi Elindeki Telefonları Düşük Fiyattan Satıp Parasını Kurtarmaya Çalışıyor. Çünkü, Harcadığı Para Reddedilmekten Daha Çok Koymuş

    Siz böyle bir evlenme teklifini kabul eder miydiniz?

Yorumlar

Siz böyle bir evlenme teklifini kabul eder miydiniz?

Etmezdim, sadece gösteriş yapmak istemiş. 59%
Ederdim, çocuk zengin işte. Daha ne... 41%
bayandeveci Etmezdim, sadece gösteriş yapmak istemiş. cevabını verdi 29.02.2016 14:37
senuk Etmezdim, sadece gösteriş yapmak istemiş. cevabını verdi 09.01.2015 14:01
Zeynepckr Ederdim, çocuk zengin işte. Daha ne... cevabını verdi 13.11.2014 23:19
babysorun Ederdim, çocuk zengin işte. Daha ne... cevabını verdi 13.11.2014 19:47
Erdogan2122 Ederdim, çocuk zengin işte. Daha ne... cevabını verdi 13.11.2014 17:04
Babbaboo Etmezdim, sadece gösteriş yapmak istemiş. cevabını verdi 12.11.2014 12:56
mukoko Ederdim, çocuk zengin işte. Daha ne... cevabını verdi 11.11.2014 21:32
demonya Etmezdim, sadece gösteriş yapmak istemiş. cevabını verdi 11.11.2014 19:17
jakumetsu Ederdim, çocuk zengin işte. Daha ne... cevabını verdi 11.11.2014 18:04
haberself Etmezdim, sadece gösteriş yapmak istemiş. cevabını verdi 11.11.2014 18:04
cCcBOZKURTcCc Ederdim, çocuk zengin işte. Daha ne... cevabını verdi 11.11.2014 17:55
7462 kişi anonim olarak Etmezdim, sadece gösteriş yapmak istemiş. cevabını verdi
5279 kişi anonim olarak Ederdim, çocuk zengin işte. Daha ne... cevabını verdi
  • Şu an haberi okuyan: 1 kişi var
  • Facebook: 48.228 gösterim
  • Twitter: 247 gösterim

  • Toplam Viral: 48.654 gösterim
  • Toplam Seed: 12.895 gösterim
  • Toplam Direkt: 34.644 gösterim
  • Viral Puan: 7,46