12.981 gösterim
1,60 viral puan

Bilgisayarda yaşanan en sinir bozucu 5 şey.

Bilgisayarda yaşanan en sinir bozucu 5 şey.
Bugrakoc57 28.11.2015 saat 17:49
  1. 1. Vurur yüze ifadesi internet gitti bitanesi.

    Tam bir oyunu kazanacakken internet gitmesi yani 2 saat anasından girip bacısından çıkma durumudur.
  2. 2. Bilgisayar Kasması

    Hele XP de bir uygulama açıksa siz biraz zor yaparsınız.İnternet kasması da bi hayli sinir bozucu.

    Sizdede hiç kastımı ne yaptınız?

  3. 3. Kötü şeyler izlerken net gitmesi.

    Evet belkide en kötüsü hem para cezası hemde net gidiyor.Ama onlarda hak etmiyor değil.

    Peki siz izlediniz mi ve gitti mi?

  4. 4. Bir sunucudan ban yemek

    Ve de en kötüsü.Bazı online seven gençlerimiz malesef kötü şeyler yapınca ban yiyor.Belkide şuan kaç ban yemiş mağdur bu haberi okuyor.

    Ban yedinmi?

  5. 5. elekTIRREK Kesintisi

    Tam bi oyunu kazanacakken bilgisayarın gitmesi olayıdır.

Yorumlar

Sizdede hiç kastımı ne yaptınız?

.mına koydum bilgisayarın. 50%
bende kasmıo pnp 23%
Öyle mal gibi bekledim. 27%
tarrassan Öyle mal gibi bekledim. cevabını verdi 08.03.2016 05:01
Ferhat07 .mına koydum bilgisayarın. cevabını verdi 16.01.2016 20:38
Seksiboy .mına koydum bilgisayarın. cevabını verdi 08.01.2016 13:45
burakgn .mına koydum bilgisayarın. cevabını verdi 12.12.2015 12:39
Hdhd72 .mına koydum bilgisayarın. cevabını verdi 07.12.2015 10:36
bthnkrtl Öyle mal gibi bekledim. cevabını verdi 01.12.2015 20:57
1111 kişi anonim olarak .mına koydum bilgisayarın. cevabını verdi
514 kişi anonim olarak bende kasmıo pnp cevabını verdi
606 kişi anonim olarak Öyle mal gibi bekledim. cevabını verdi

Peki siz izlediniz mi ve gitti mi?

töbe de lan hayatta izlemem öle şeyleri 27%
Valla ben izledim ama bi b*k olmadı 73%
tarrassan Valla ben izledim ama bi b*k olmadı cevabını verdi 08.03.2016 05:01